Sık Sorulan Sorular

Nasıl Olacak ?

Müşteri Hizmetlerimizi Aradıktan Sonra Kurulum Ekibimiz Evinize Yada İşyerinize Geliyor.Kısa Bir Keşif Yapıyor. Çatınıza Yada Balkonunuza Modem CihazınızıTakıyor.Bireysel Kurulumlarda Aktivasyon Ücreti yada Binanızın yapısı ve kullanılan malzemeye göre ayrıca kurulum ücreti Alınmaktadır.Bu bedel Kurulum Aşamasında Belli Olmaktadır.Çatınıza Takılan Cihaz Size Emanet Bırakılıyor.İnterneti Kullanmak İstemediğinizde Çatınıza Takılan Cihazı Geri İade İstiyoruz. Çatınıza Takılan Cihaz Siz Kullanırken Arızalanır İse Hiç Bir Ücret Talep Etmiyoruz.Yenisi İle Değiştiriyoruz. Kurulum Anında Size Ücretsiz Takılan KABLO-ADAPTÖR-DATA POWER  Kullanım Sırasında Arızalanır Su veya Sıvı Teması Görüp Yenilenmesi Gerekirse Yenisi ücreti Karşılığında değiştirilir.  Size İnterneti Kablolu Olarak veriyoruz.Siz Kablosuz Bağlanmak İsterseniz Eski Modeminizi Uyum Sağlarsa Takıyoruz. Eski Modeminiz Uyum Sağlamazsa Dilerseniz Ücreti Karşılığında Bizden Talep Edebilirsiniz.Yada İnterneti Kablolu Kullanırsınız. Dilerseniz Kablosuz Modemi Başka Bir Firmadanda Alabilirsiniz Ancak Biz Kurulumuna Karışmayız. İnternet Kullanımından İstediğiniz Zaman Vaz Geçebilirsiniz Taahhüt Vermediğiniz İçin Hiç bir Ceza İşlemiyle Karşılaşmazsınız. İnternetinizi İstediğiniz Kadar Kullanabilirsiniz KOTA AKN yoktur.Çok Kullandınız Diye Yavaşlatılma Olmaz. İNTERNETİNİZİ PAYLAŞMAK YASAKTIR.TESPİT HALİNDE 1000 TL CEZAİ İŞLEMİ VARDIR. Dilerseniz 60 Güne Kadar Ara Verebilirsiniz.Bu Süre İçinde Ödeme Yaparsanız Tekrar Kullanabilirsiniz. 60 Günü Doldurduğunuzda Hala Ödeme Yapılmamışsa İptal İşlemi Gerçekleşir.1 Yılda Parça Parça Dahi Olsa Toplamda 60 Gün Ödeme Yapılmazsada Abonelik İptal Edilir.40 TL Fiyat KDV ÖİV  Dahil Fiyattır.Bu Fiyat Abone Olduğunuz Tarihten İtibaren 1 Yıl Geçerlidir.1 Yıl Sonra TELEKOM19 Fiyatı Değiştirebilir.İnterneti Kullanmak İstemediğinizde Bizi Aramanız Ve Çatınıza Takılan Cihaz İle Adaptörü Data Power Kablosunu İade Etmeniz Yeterlidir. Ancak Böyle Bir Durumda Daha Önce Ödemiş Olduğunuz Paraları Geri Alamazsınız. ​ ​ ​ ​ ​

Ödeme Nasıl Yapılacak ?

Dilerseniz Şirketimizden Elden Ödeme Yapabilirsiniz.Dilerseniz HAVALE ve EFT İle ZİRAATBANKASI ÇORUM ŞUBESİ ŞUBE KODU 1148 HESAP NO 69291573-5001 ALICIADI TELEKOM19 IBAN NUMARAMIZ TR 780001001148692915735001 (FARKLI KİŞİ HESABINDAN YAPILACAK ÖDEMELERDE AÇIKLAMAYA MUTLAKA ABONE İSİM VE SOYİSMİNİZİ YAZINIZ) Dilerseniz ONLİNE İŞLEMLER MERKEZİNDEN Kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.(Kullanıcı adı ve şifrenizi bilmiyorsanız şifremi unuttum diyerek şifre talebinde bulunabilirsiniz)Dilerseniz ÖDEME NOKTALARIMIZDAN ÖDEME YAPABİLİRSİNİZ.

Binamızda Alt Yapı Yok İnternet için sabit telefon hattına ihtiyaç var mı?

Kablosuz internet hizmetimizi kullanırken sabit telefon hattı gerekmemektedir.Binanızda Alt Yapı Olmasınada Gerek Yoktur.

Arızaya ne kadar sürede cevap verebiliyorsunuz ? ÜCRET ALIYORMUSUNUZ?

Arıza Kaydı Alındıktan sonra Müşteri yerinde müdahale edilmesi gereken durumlarda 72 saat içerisinde arıza giderilmektedir. Merkezden müdahale edilecek sorunlara anlık olarak çözüm getirebilmekteyiz.Abone arıza kaydı bıraktıktan sonra ekplerimiz adresine gidinceye kadar sürede arızası düzeldi ise mutlaka bilgi vermelidir.AKSİ HALDE 20 TL SERVİS ÜCRETİ ALINIR.Abone Modemine RESET attı AYARLARINI bozdu,Bağlantı kablolarını değiştirdi veya yanlış taktı ise 20 Tl servis ücreti alınır.Çatıdan modeme kadar inen kablo arızalandı ise metresi 2 tl ücret ile kablo ücreti alınır.ABONEDEN KAYNAKLANMAYAN ARIZALARA MÜDAHALE EDİLDİKTEN SONRA ÜCRET ALINMAMAKTADIR.